Zvažujete automatizaci výdeje a nevíte jak začít?
Obraťte se na nás a společně situaci zkonzultujme. Na základě specifikace současného stavu a vašich předpokládaných potřeb pro Vás rádi zpracujeme studii nasazení průmyslového výdejního systému VendPRO.
JAK IMPLEMENTACE PROBÍHÁ?
1. Kontaktujete nás se svým požadavkem a představou.
2. Na osobní nebo on-line schůzce Vám blíže představíme celý systém VendPRO a jeho možnosti.
3. V případě, že Vám nabízené řešení dává smysl, navrhneme vhodný typ zařízení a layout stroje pro vydávaný sortiment. Samozřejmostí je kompletní cenová nabídka.
4. Když zákazník nabízené řešení odsouhlasí, následuje podpis smlouvy a složení minimální zálohy. V tento moment se již Váš stroj začíná dostrojovat podle konkrétních požadavků a potřeb.
5. Dalším krokem je IT komunikace (předávání dat, možností připojení, formátu karet atd. – není se čeho bát, vše komunikujete přímo s námi) a dodání vzorků pro otestování výdejů.
6. Stroj je pro vás vyrobený, nastavený a stačí jen domluvit termín instalace a zaškolení pracovníků.
7. Když vše probíhá jak má, dostane se stroj k vám do 4-6 týdnů od podpisu smlouvy (v některých případech i rychleji, ale záleží na připravenosti a rychlosti komunikace).